jueves, 2 de septiembre de 2010

A VORE SI, ALGUNA VEGADA, TENIM SORT


amb la làmpada d'Aladí: si anteriorment ja ens va obsequiar amb un fornit ‘Motorista’, és possible que ara ens corresponga a algú del sector automobilístic i que millor, si podem triar, que la bella i paisana alcoiana Carmen Jordà; tindrem sort?, els propers divendres 3 i 10 ho podrem comprovar en “EL ALADINO” a on estem citats per La Junta. Després ja ens anirem a El Micalet i allà ... hi ha el que hi ha.
-
P.S. Sé que agraireu aquesta foto, però la veritat és que comença a cansar el tindre que posar 'retratos' de Jubilats davant d'una taula: uns amb barba, altres amb lluenta calba i algun amb tirants... sempre menjant i bevent. Joventut al poder del blog! des d'ací clame la seua ajuda.
.
M'he quedat curt de text i m'ha aparegut un llençol ben blanc i llarg: no comptava en què la pilot i model tenia les cames tan llargues.

6 comentarios:

jabato dijo...

Cuqui, em sembla molt bé la teva idea. Mira si pots quedar amb ella per comprar la loteria. Jo crec que ens pot donar més sort que si ens acompanya Eduard.
L'esmorzar ja ho pago jo ...
Ja ens veiem aquesta nit al Aladí.

Cuqui dijo...

M'alegre de lo bé que t'han anat les vacances a Bartxell: tornes guerrer, tot un Jabato

xiulit dijo...

Jo en pregunte, però ¿que tindrà que vore el nas per a entrar en quinta?, les noticies de la secció de jubilats i les seues fotografies, deuen ser com son, es a dir en barbes, calbes tiratns, muletes, etc. no mesclem asumptes, i si per si de cas algú vol uns atres derroters, que es llançe a instituir un atra secció oficial dins de la Penya que mantinga una idiosincrasia conforme als nous esquemes, la Penya per sort està oberta a totes les tendencies.

Cuqui dijo...

Jabato, crec que al 'xèrif' la menció dels tirants no li ha sentat molt bé. Quin tirolès tenim a la penya, qualsevol divendres apareix amb Heidi.
Nosaltres el cabet a la feina: anar a comprar la loteria ben acompanyats; ho arreglarem.

jose dijo...

Carmen Jordà........hummm, vindra a el aladino?

Cuqui dijo...

Jo, per si de cas, demà aniré