domingo, 26 de septiembre de 2010

COMENCEU A COMPRENDRE...

...el ‘PERQUÈ’ de la nit del divendres a la Plaça de Dins del Micalet.




Les taretes servides, a continuació, van ser les següents:

• Cacauets i tramussos a piles.
• Amanida a la russa
• Esgarraet
• Espardenyes
• 'Pizza di Reggio Calabria'
• Mondonguilles de bacallar
• Galta de porc


Esperarem a veure com pinta la 'pinta' del divendres que ve, però creiem que d'acord amb la tendresa de la foto no ens traiem la 'marca' de sobre.

Ens agradaria conèixer les opinions dels assistents... per a millorar-lo si fes falta.

-

10 comentarios:

xiulit dijo...

Jo tambe he parlat en Eduardo respecte al vermut del passat divendres, i he vist que els assistens van estar prop de la Plaça de Dins, per tant esperem que es mantinga i ademes que es sol.lucione el tema de la cervesa

jabato dijo...

Això de la cervesa ens ho solucionarà el nou simpatitzant que tenim a la Penya. És de Benilloba i ha estat a Alemanya una temporada i coneix molt bé el tema ia més s'ha fet molt amic de Jordi Sou i entre els dos posaran solucions.

jabato dijo...

Cuqui, a la llista de tapes servides l'últim divendres cal afegir "sang amb ceba"

Cuqui dijo...

Discrepe, jo no tocaria el tema de la cervesa. Com ja es va apuntar des d'aquest mateix blog; segurament per alguns, el montepío del divendres passat seria un retrobament desitjat i anhelat, a més es convertiria en una nit de delit i plaer. Cal ser comprensius amb aquests desfogaments tan humans.

Jabato: si d'amunt van servir 'sang amb ceba', no són massa taretes? Si foren al preu del bar dels diputats, té un passe, però al que m'imagine, un desgavell.

edu dijo...

Jabato, téns raó. Sempre, ·en el cabet en la faena". Es nota que téns madera de manó. Fins al dijous.

Cuqui dijo...

'Sang amb ceba', una tareta més; això vos sagraria la butxaca.
El que no ens diu el tresorer és a quant vau eixir per barba i com, a més, es va d’haver de prorratejar la despesa del convidat de Benilloba, seguint les normes i costums, m'imagino que millor és que haguéssiu anat al bar dels diputats: compteu els preus / tareta que vaig posar al blog i amb deu eurets la festa feta.
Moderació: és un vermut, no un sopar.

jose dijo...

ara que be lo bo, resulta que tinc clase els divendres, fins a les 10,30 no aplegue,y em perc la picaeta, espere no pedrem els cotos, que la semana pasada la gent estaba un poc reacia a jugar....

Cuqui dijo...

Aixó passa perquè van pendre 'sang amb ceba'.

jabato dijo...

Cuqui, veig que t'estàs posante molt nerviós amb el cost del vermut de l'últim divendres.
! tot ¡costà 12 euros.(sense ví)
Ja estás més tranquil ....

Cuqui dijo...

Jabato: si el preu és aquest, i no m'enganyes, em sembla correcte; però a les Corts és més barat.
No t'has adonat compte que, des de que la ‘Benemérita’ sol visitar-nos als viatgers de Xeraco, prenc una cervesa i després llimonà o cola, elecció que depèn de com tu acompanyes el cafè-licor: vi, a casa cada dia i fora en comptades ocasions.

Pep: si vols jugar a cotos els divendres, només has de convèncer a Casassús de que servisca 'callos madrileños' en compte de la 'sang amb ceba' i ja voràs com algú, que jo em sé, s'ofereix com a parella teua a la partida i busca a altres dos; la primera setmana pot ser que falle, la segona segur que no. Fes-ho i ja em diràs.