lunes, 17 de septiembre de 2012

COM A 'DESPEDIDA'

 
Benvolguts jubilats i simpatitzants, amics tots:
Durant la recent visita a Cocentaina vaig aprofitar per comentar-vos que, transcorreguts quatre anys, era el moment oportú pel meu relleu com a representant d'aquest grup d'amics.
Conseqüentment, vos confirme que, a partir de la pròxima Junta de gener del 2013 -segon dimecres de mes-, deixaré aquesta responsabilitat a la que em vaig obligar amb molt de gust i carinyo.
Considere que aquest període de reflexió, que comencem ara, serà un temps suficient perquè algú done un pas endavant i prenga el testimoni.
Vull destacar-vos, és de justícia, el recolzament inicial que vaig tindre de dos persones: Parreta, acompanyant i tertulià durant el primer esmorzar a 'El Aladino', i de Miquel Giménez que aquell matí, durant un inevitable viatge, telefònicament ens va animar i unir a aquest projecte naixent. I, a tots, agrair-vos l’interès i la nombrosa participació que han sigut determinants per al desenvolupament d'aquesta agrupació: puc assegurar-vos, i ho sé, que la nostra secció disposa de sobrat capital humà per a la seua continuïtat i futur enfortiment.
Compteu amb la meua col·laboració i, sobretot, amb l'estima que vos tinc des de sempre.

M.P.C. / Cuqui
________________________________
Secció de Jubilats de la Penya l'Enreixat
 

No hay comentarios: