sábado, 20 de noviembre de 2010

DISCULPEU-ME


Pel que fa a l'assistència al partit de futbol Gandia-Alcoyano, en el Blog vaig fer un comentari a la entrada "Anem o què?" de Pepe Colomer, que vos transcric:
.
'Pepe: si no he avisat sobre aquest tema és pel fet que m'he adaptat a la oportuna norma presa per la junta de reduir els actes: en realitat, darrerament, hem estat molt sobrecarregats.
Dit això, jo estaré a Gandia i m'oferisc per acompanyar-te. Qui vullga assistir només s'ha de posar en contacte amb mi. Referent a l'horari, segons he sentit per la ràdio, és a les 17 h'

El meu error ha segut no avisar-vos, directament, als que segurament vos feia il.lusió tal com m'ha comentat Eduardo per c/e . Vos demane disculpes i no dubteu d'avisar-me si vos ve de gust vindre: estic a la vostra disposició.

4 comentarios:

jose dijo...

gandia 0 alcoiano 1 , jejeje, mira que son bons

Cuqui dijo...

Pep: gràcies pel c/e d'aquest matí.

edu dijo...

Cuqui: Tú no deus disculpes a ningú.

El tema ha estat exposat desde el passat divendres i qui vullga que entre en el blog i que s'informe.

El que va passar va ser que Javi Sou el passat divendres, va vindre molt animat per anar i em va dir que el cridaría per teléfon.

Jo no més el vaig donar mes dates de gent que volía anar, per si animava la cosa i conseguieu un bon grupet.

Eduard

edu dijo...

En lloc de divendres, volía dir desde el dilluns día 15.