lunes, 11 de octubre de 2010

QUE CASUALITAT; DIES PASSATS ...


... En una de les meues visites al mercat de Xaloc vaig visitar al venedor que em sol subministrar tota mena de papers, documents i altres antigalles. Només veure'm, amb cara de somriure, em va comentar que tenia per oferir-me una foto del meu amic de Bartxell i quina va ser la meua sorpresa, en veure a El Jabato acompanyat d'un ramellet de 'veterans' de la penya en ple desfogament fester.
Per la foto, de mida estàndard 15x10, li vaig oferir 3 € i em va contestar que ‘nones’: la tasaba pels anys actuals dels amics; al fer un ràpid càlcul em vaig espantar: el resultat eren segles i, segur, es posaria a un preu inaccessible.
A continuació va arribar l'habitual regateig i després, dels coneguts tires i afluixaments, quedem a valorar-la pels seus anys d'antiguitat que van resultar ser al voltant de trenta.
A un preu raonable vaig aconseguir fer-me amb ella i des del blog tinc la satisfacció de mostrar-la a tots vosaltres.
.

3 comentarios:

jabato dijo...

Cuqui, moltes gràcies per l'enviament de la fotografia. Veritablement és una joia. Jo no la recordava.
Si algú pot donar referències de la foto, l'hi agrairem.
És possible que sigui en el mes de Paco Llopis ...?

Cuqui dijo...

Em informaré pel antiquari de la Marina Alta del lloc de la foto; no obstant, crec com tu que és La Cardaora.
El xiquet és el pare del Sant Jordiet d'enguany i la xiqueta la filla de Miquel/Chava?
Ja et ampliaré més dades quan vaja per Xaloc.

jose dijo...

che, que jovens estaeu,ara esteu fisicament mes fotuts pero els caps estan igual...sense comentaris