miércoles, 21 de octubre de 2009

CAFETERÍA SANTA ANA.


Correu que ens envia DERI.


Asunto: Esmorzar 4/11/09 - L'Almoina

"Vull informar-vos que ja tinc reservat l'esmorzar en la cafetería Santa Ana. Caldrìa tindre en compte que la cabuda, on vam esmorzar l'altra vegada, es de 12/13 persones, si forem més tendriem que habilitar una taula fora.Si penseu que sería algun problema per a nosaltres tendriem que buscar un altre lloc.
Una abraçada, DERI"


Crec que val la pena estretir-nos i fer rotgle; o ous fregits amb queradilles i cuixot o podem acabar menjant "callos a la madrileña": el Jabato comença a fer lladrits i ens quedem sense veure l'Almoina. Em fa feredat.
.

2 comentarios:

jabato dijo...

Amic Cuqui, cada vegada que òbric el l'ordinador, note un cert "tuf a callos" que m'impedix treballar. La pantalla ol i jo diria que fins a l'habitació. Si no t'és molest mira si pots llevar la foto d'eixe famós aperitiu del Blog de la Penya ja que ens ho està contaminant tot. Amb anterioritat a la teu envio jo no tènía cap problema.

Gracies anticipades.
(no es necesario responder... si actuar...)

Cuqui dijo...

Jabato, l'actuació tècnica més ràpida i amb resultat eficaç és que aquest cap de setmana et dediques a escriure "Nuevas Entradas" en el Blog, aixina la foto dels calls desapareixerà entre les "Entradas Antiguas".

De moment, el més barat per a eliminar la pudor és usar a fons un ambientador Hacendado de Mercadona. Ho lamente, no era la meua intenció molestar-te.