domingo, 27 de septiembre de 2009

ES PARLA MILANTA VEGADES...


...de la marca de cervesa i cada setmana queda el tema ajornat per a la següent.

Seria interessant que en l'apartat "COMENTARIS" cadascú proposara una opció de marca i així la JUNTA obtindria unes dades fiables i podria traslladar les nostres preferències al Conserge Enric i prendre una decisió a gust de la majoria.

Si no col·laborem tots i especialment els habituals no tindrem dret al "pataleo": és possible que acabem amb una marca blanca desconeguda i... MUT.

7 comentarios:

Cuqui dijo...

Pel preu/qualitat m'incline per Cruz Campo.

jabato dijo...

Pense que podríem organitzar una "tast" per a cerveses, i en funció dels resultats triar la millor. Sobre este tema crec que el nostre President té molt que parlar.

Si considereu que també cal fer el mateix amb el café y el ví jo vos puc buscar un bon "enoleg" per al "tast".

Cuqui dijo...

Jabato no mareges la perdiu i digues la que tu prefereixes: aixina no traurem la mà del carabassí.

pel dijo...

Jo tambe preferix Cruz Campo

Miquel

Jose Vicente dijo...

Jo vote la Mahou

Jesús dijo...

Jo tambe preferix Cruz Campo

jabato dijo...

vote si per cruz campo i no a les durícies (callos)