miércoles, 15 de enero de 2014

RECTIFICACIÓ



Cliqueu les fotos per ampliar-les

Amic Ramiro:

Accepte el meu error: hauria d'haver constatat la informació que vaig rebre.

No obstant això, la parella que vaig guardonar desencertadament  està més callada que un mut: no ha dit ni Pamplona! Quines ganes tenen de donar-se olleta pels carrers d’Alcoi.

Gràcies pel teu oportú aclariment i servisquen aquestes lletres com manifesta rectificació
.
Afectuosament, un coral encaix.

MPC / Cuqui



PS. I parlant d'ensenyar el 'plumero'. Creia que amb la teua 'V' de la victòria estaves celebrant el equivocat triomf que vaig donar als nostres dos amics. Tinc el pressentiment  -per la teua actitud-  que ens vols fer arribar un missatge esperançador: estàs preparant el camí fins convertir-te en un 'juntero' eficaç? Per la meua part, considere ets persona adequada per a aquests menesters. Ànim!


 Foto: Jordi Llorens

No hay comentarios: