viernes, 25 de enero de 2013

A POC A POC…




... els montepios dels divendres (amb acte oficial) van adquirint solidesa i arrelament en la nostra penya.

Prompte, el 15 de febrer, celebrarem el 'Dia de les Ambaixades' en què es realitzarà l'ensaio general de les mateixes.

Vos avancem que aquest any serà una vetllada molt significativa segons es desprèn de l'emotiu correu que ens ha enviat l'Ambaixador cristià i que vos incluim:

 
Estimat amic,
 
En primer lloc vullc confirmar-te la meva assistència a eixe acte tan meravellos que prepareu. És una grata sorpresa que fora d'Alcoi es reproduisquen actes tan representatius de la nostra Festa i el nostre Poble. Possiblement, el fet de que jo haja passat llarges temporades allunyat d'Alcoi, fà que valore superlativament  totes aquelles associacions que, com la vostra, es neguen a perdre l'identitat i el sentiment alcoià pel fet de trobar-se fora de casa.
 
Per a mi, és tot un orgull el que em convideu a participar activament i, potser en un excés de confiança us preguaria dues cosetes, primer que em tracteu no com a un convidat sino com un amic més, i en segon lloc que em deixeu un trocet d'ambaixada per a declamar-la per a vosaltres.
 
Tot açò li ho comunicaré a Salomon per a que m'acompanye i gaudim junt d'aquesta experiència. Sobre Javier, ho veig complicat, crec que té un compromís i no podrà vindre però, si teniu a bé, podem repetir-ho el proper o propers anys mentres estem en actiu.
 
Una abraçada ben forta, i un Visca Alcoi i Visca sant Jordi.
 
Ricard Sanz i Pérez
 
Ja sabeu, com sempre, a les 20 h en El Micalet. Serà una nit per al record.
 
 

Foto: Muntatge sobre foto de pàgina web Facebook

No hay comentarios: