miércoles, 14 de enero de 2009

ESMORZAR CULTURAL - EL PUIG.



Dia: Primer dimecres de mes, 4 de febrer.
Viatge: Eixida des de L'Estació Nord de València en el tren de rodalia (línia C-6) a les 9:20 hores; arribada a El Puig a les 9,44 hores.
Esmorzar: En el Bar LA PATÀ, en el carrer Beat Jofrè (enfront del Monestir i al costat del BBVA i Mapfre).
Visita al Monestir de SANTA MARIA DE EL PUIG: A les 12 hores en punt (les visites són guiades), i és l'última del matí.
Retorn: Després del retrato, tenim trens de retorn a Valéncia a les 13:02, 13:29, 14:07 y 14:29
... hores.
Si hi ha algun canvi, s'avisarà als assidus de la SECCIÓ CULTURAL DE LA PENYA.

5 comentarios:

xiulit dijo...

Jo tinc molt clar que Deu mitjant allí serè, però en una condició, que no eixire de nou en una foto conjunta de jubilats.

Cuqui dijo...

Jovenet Xiulit, ja m'encarregaré que aparegues en el retrato amb tots els majors.

pel dijo...

Jo tambe estaré y ademes vullc eixir en totes les fotos. Perque el día que no ixca....

Cuqui dijo...

Miquel, que raó tens.

jabato dijo...

Compteu amb engrune. Jo tinc el carnet d'universitari, supose que l'entrada al museu serà gratis bé per jubilat bé per universitari.
Fins prompte
Un abraç

p.d. de les fotos no opine